...


دختر جوانی از مکزیک برای یک ماموریت اداری چند ماهه به ارژانتین منتقل شد پس از دوماه نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت میکند به این مضمون:

لورای عزیز متاسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم وباید بگویم که در این مدت ده بار به تو خیانت کردم ومیدانم که نه تو ونه من شایسته این وضع نیستیم من را ببخش وعکسی را که برای تو فرستاده ام برای من پس بفرست. با عشق روبرت.
دختر جوان رنجیده خاطر از رفتار مرد از همه همکاران خود ودوستانش میخواهد که عکسی از نامزد/ برادر/ پسر عمو/پسردایی... خودشان به او قرض بدهند وهمهی ان عکس هارا که کلی بودند با عکس روبرت نامزد بی وفایش را در یک پاکت گذاشته وهمراهبا یاد داشتی برایش پست میکند به این مضمون: روبرت عزیز مرا ببخش چون هر چه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم لطفا عکس خودت را از میان عکس های توی پاکت جدا کن وبقیه را به من برگردان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 15 دی 1391برچسب:,ساعت 22:54 توسط anna| |


Power By: LoxBlog.Com